سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

مصاحبه با خالق اینترنت

برنرزلی Tim Berners-Lee در ۸ ژوئن ۱۹۵۵ در لندن انگلستان به دنیا آمد. پدر و مادر او وقتی مشغول ساخت اولین کامپیوتری بودند که قرار بود به صورت تجاری آماده فروش شود با یکدیگر آشنا شدند و به همین دلیل طبیعی است که او بر اثر تشویق آنها و محیطی که در آن رشد میکرد به سمت کامپیوتر کشیده شود. او در لندن پرورش یافت و در سال ۱۹۷۶ از کالج کوئین دانشگاه آکسفورد در رشته فیزیک فارغ‌التحصیل شد.


علاقه "تیم" و تشویق خانواده سبب شد تا او در سال ۱۹۷۶ اولین کامپیوتر خود را با استفاده از پردازشگر ام ۸۶۰۰ و با چند ابزار ابتدایی مانند جوش و لحیم بسازد. علاقه شدید او به فراگیری کامپیوتر زمان را از یاد او میبرد. از او نقل شده است " اگر هر کس در کاری که انجام میدهد به قدری غرق شود که گذر زمان را فراموش کند مسیر رسیدن به رویاهای خویش را یافته است".
اولین شغل او ساخت دستگاه رله پیام در شرکت تولیدکننده وسایل مخابراتی Poole بود. تیم برنرزلی پس از دو سال همکاری خود را با شرکت Ferndown که در فکر تهیه پرینتر و سیستم عامل چند منظوره بود شروع کرد. ماجراهای تیم برنرزلی در راه کشف اینترنت از کوههای آلپ شروع شد. او در سال ۱۹۸۰ جهت ادامه تحصیل و طی یک دوره ۶ ماهه در رشته مهندسی نرم‌افزار به سوئیس رفت و در ژنو در CERN لابراتوار اروپایی فیزیک هسته‌ای به تحصیل پرداخت. در این زمان بود که طرح زبان برنامه نویسی جدیدی که بعدها به عنوان زبان اصلی و رسمی اینترنت پذیرفته شد را به نگارش درآورد. این زبان اچ تی ام ال Hypertext Markup Language نام دارد و شبکه جهانی بر آن استوار است. هدف تیم برنرزلی نگارش برنامه‌ای بود تا نیازهای شخصی او مانند فهرست و حفظ اطلاعات را برطرف کند. او نرم‌افزار خود را Enquire انکوایر نام نهاد. این برنامه هیچگاه به دست مردم نرسید اما شبکه جهانی بر اساس آن پایه ریزی شد. در فاصله سالهای ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۴ در یک شرکت گرافیک با عنوان طراح فنی کار کرد و پس از آن مجدداً به لابراتوار اروپا برگشت و در رشته کنترل سیستم و تجزیه و تحلیل علمی و جمع آوری اطلاعات به تحصیل ادامه داد و سپس در سال ۱۹۸۹ پروژه جهانی نگارش در اینترنت را بر اساس نرم‌افزار انکوایر ارائه کرد. انکوایر برنامه‌ای بود که اجازه میداد چندین نفر همزمان و مشترکاً اطلاعات خود را به همدیگر انتقال دهند. او اولین سرویس دهنده جهانی خود را http و اولین مشترکان خود را WorldWideWeb نامگذاری کرد. شبکه جهانی ابتدا در اکتبر ۱۹۹۰ و سپس در ماه دسامبر همان سال در CERN لابراتوار اروپا مورد بهره برداری واقع شد. فعالیت گسترده اینترنت آنگونه که تیم برنرزلی در نظر داشت به صورت آزمایشی از تابستان ۱۹۹۱ در سطح وسیع توسط مردم استفاده شد. او در سالهای ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ به طراحی اینترنت ادامه داد و با استفاده از نظرات کسانی که به اینترنت وصل بودند دو اصل کلی اینترنت HTTP و HTML را بهبود بخشید.
تیم برنرزلی در سال ۱۹۹۴ کنسرسیوم شبکه جهانی www.w۳.org را در آزمایشگاه علوم کامپیوتر انستیتوی تکنولوژی ماساچوست MIT بنیان نهاد و از همان سال تاکنون همچنان هماهنگ کننده اعضای کنسرسیوم باقی مانده است. اعضا و شرکای کنسرسیوم علاوه بر آمریکا شامل INRIA در فرانسه و دانشگاه Keio در ژاپن میشوند. تیم برنرزلی از سال ۱۹۹۹ به مدیریت لابراتوار علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی Computer Science and Artificial Intelligence CSAIL وابسته به MIT انتخاب شد و نشریه تایم او را در لیست ۱۰۰ متفکر و دانشمند بزرگ قرن قرار داد. او علاوه بر دریافت ۸ لیسانس و دکترای افتخاری از دانشگاهها و مراکز علمی گوناگون جهان، در ۱۴ آپریل ۲۰۰۴ جایزه تکنولوژی هزاره به ارزش یک میلیون دلار از طرف بنیاد تکنولوژی فنلاند را از آن خود کرد. از آخرین افتخارات تیم برنرزلی دریافت لقب شوالیه امپراتوری بریتانیا Knighthood of the British Empire KBE از ملکه انگلستان در ۱۶ جولای ۲۰۰۴ به خاطر خدمات ارزنده او در تولید و بهبود و توسعه شبکه جهان و اینترنت است.
تیم برنرزلی نویسنده کتاب بافت شبکه Weaving the Web است و در آن گذشته، حال و آینده اینترنت و شبکه جهانی را بررسی و نظرات خود را اعلام کرده است.
افتخارات و جوایز :
۱۹۹۵ ــ جایزه مخترعین جوان بنیاد کیلبی و جایزه ACM سیستمهای نرم‌افزاری، برنده مدال طلایی هنر و کامپیوتر نیکا
۱۹۹۶ ــ دکترای افتخاری از دانشگاه ساوتهمپتون، جایزه همکار برجسته و پرداخت هزینه تحصیلی توسط جامعه متخصصان کامپیوتر انگلستان، دریافت لیسانس افتخاری کالج طراحی پارسون نیویورک
۱۹۹۸ ــ لیسانس افتخاری از دنشگاه اسکس، لیسانس افتخاری از دانشگاه کراس جنوبی، مدال چارلز بابیج شورای ملی الکترونیک، جایزه لرد لوید کیلگران بنیاد علوم و تکنولوژی، همکار افتخاری مک آرتور و جایزه ادوارد رین
۱۹۹۹ ــ همکار افتخاری جامعه جهانی مخابرات، یکی از صد دانشمند بزرگ قرن به انتخاب نشریه تایمز
۲۰۰۰ ــ لیسانس افتخاری از دانشگاه آزاد انگلستان، جایزه موزه کامپیوتر آمریکا، جایزه خدمات تلویزیون
۲۰۰۱ ــ لیسانس افتخاری از دانشگاههای کلمبیا، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه پورت الیزابت، مدال فرانک وایت از آکادمی سلطنتی مهندسین، عضویت افتخاری در انجمن علم و هنر آمریکا
۲۰۰۲ ــ جایزه بنیاد علم و تکنولوژی ژاپن، جایزه بنیاد علمی و تکنیکی شاهزاده اتریش
۲۰۰۴ ــ جایزه هزاره تکنولوژی بنیاد فنلاند به ارزش یک میلیون دلار، دریافت لقب شوالیه انگلستان از ملکه الیزابت
سایت سی ان ان در سلسله برنامه‌ها و مصاحبه‌های خود تحت عنوان تکامل اینترنت با تعدادی از پیشگامان اینترنت مصاحبه کرده و دیدگاههای آنان را در اینترنت قرار داده است. در گفتگوی ۱۰ اکتبر ۲۰۰۵ تیم برنرزلی با سی ان ان، او نظرات خود را در مورد آینده شبکه جهانی و تأثیرات آن در زندگی مردم ابراز داشته است. ادیتور سی ان در ابتدای مصاحبه در معرفی برنرزلی میگوید ۱۵ سال پیش وب توسط برنرزلی اختراع شد و از آن زمان تا امروز او شاهد تغییر و تحولات گسترده‌ اینترنت در پدیده‌های جدید نحوه ارتباطی، کار و آموزش مردم بوده است. طرح او در سال ۱۹۸۰ به اختراع آنچه که ما امروزه تحت عنوان World Wide Web میشناسیم منتهی شد. در آن زمان Enquire نرم‌افزار شخصی تیم برنرزلی به وی کمک میکرد تا فایل‌های کامپیوتر خود را از طریق تعدادی لینک به هم متصل کرده و آنها را مرتب کند. و به این ترتیب استخوان بندی شبکه اطلاعات به هم پیوسته به وجود آمد. در این شبکه هر کس میتوانست از طریق اینترنت به اطلاعات اشتراکی دسترسی داشته باشد. درحال حاضر برنرزلی مدیر کنسرسیوم W۳C در دانشگاه MIT است که مسئولیت تعیین خط مشی و تدوین استانداردهای شبکه جهانی را بر عهده دارد. نظرخواهی از برنرزلی که اکنون با لقب Sir Berners-Lee خطاب میشود توسط لیلا کینگ انجام شده است.
مصاحبه سی ان ان با تیم برنرزلی
به نظر شما مهمترین تأثیر اینترنت تاکنون چه بوده ‌است؟
ــ پیوند دادن هرکس به هرکس دیگر بر روی شبکه جهانی فاصله‌ها را از بین برده و موانع و مرزهای جغرافیایی را شکسته و دنیا را به مکان کوچک‌تری تبدیل کرده است. هرچند که این نتوانسته موجب شود که هرکسی با هر فرد دیگری بتواند کار کند. به عنوان مثال اینترنت تعداد ساعات روز یا تعداد چیزهایی را که میشود به خاطر سپرد تغییر نمیدهد بنابراین در مقدار زمان و انرژی قبلی او تغییر پیدا نکرده است، اما راههای جدیدی برای صرف زمان و انرژی خود در اختیار مردم گذارده است. من امیدوارم شبکه سبب شود تا مرز میان مردم بشکند و به این ترتیب فرهنگ و روابط جهانی موجود با یکدیگر بیش از پیش پیوند داده شود.
شما اصولاً از اینترنت برای چه منظوری استفاده میکنید؟
ــ کنسرسیوم W۳C مجموعه‌ای بین‌المللی از افراد مختلف است که با هم اشتراک منافع دارند و به یک کار مشغول هستند. بنابراین ما در شبکه زندگی میکنیم و روی شبکه نیز کار میکنیم. ما برنامه ملاقات‌های خود را از طریق اینترنت برای یکدیگر میفرستیم، مکاتبات هم از طریق ایمیل و چت انجام میشود، نتایج در اینترنت بایگانی میشود و تحقیق و جستجو درباره چگونگی آینده اینترنت به ما در رسیدن به هدفهای کنسرسیوم کمک میکند. وقتی ما در ملاقاتهای حضوری در مورد مسئله‌ای با هم تبادل نظر میکنیم ترجیح میدهیم تا آن موضوع قبلاً در شبکه جهانی قرار گرفته باشد تا همه شرکت‌کنندگان در جلسه به آن دسترسی داشته باشند. انتشار موضوع ملاقات در اینترنت معمولاً از طریق شبکه کامپیوتر و دیگر ابزارهایی که در اختیار داریم انجام میشود.
تغییرات ۱۰ سال آینده اینترنت را چگونه ارزیابی میکنید؟
ــ ما در انتظار تغییرات عمده و هیجان انگیزی که سبب پیشرفت و بهبود شبکه جهانی خواهد شد هستیم و اکنون با برخی از این گونه تغییرات آشنا هستیم و میدانیم که پیشرفت‌های عمده و مهمی در راه است. این روزها اکثر مردم با استفاده از کامپیوتر خود با اینترنت ارتباط بر قرار میکنند اما به زودی این وضع تغییر خواهد کرد. تنوع و تعداد وسایلی که توانایی اتصال به اینترنت را دارند افزایش خواهد یافت. مردم به تدریج انتظار خواهند داشت که ارتباط با شبکه و خدمات جانبی آن در از راههای دیگر و در مکان و موقعیت‌های بیشتری در دسترس باشد. ابزارهای کوچک و مینیاتوری که در دست حمل خواهند شد، تلفن‌های سلولار و موبایل دسترسی به اینترنت را آسان تر خواهد کرد. این در واقع یکی از هدفهای اصلی کنسرسیوم جهانی اینترنت در برنامه‌ای تحت عنوان اینترنت در حرکت است. خدمات شبکه، سازمانهای دولتی و غیر دولتی را قادرخواهد ساخت تا اطلاعات خود را بهتر و امن‌ تر با مراجعه کنندگان و مشتریان در میان گذارند. همچنین به‌کارگیری ایده و تکنیک اینترنت عملی Semantic Web کامپیوترها را قادر خواهد ساخت تا با استفاده از ساختار موجود در شبکه جهانی کارهای مفید بیشتری را به صورت خودکار انجام دهند.
به نظر من یکی از راههایی که برای شناخت تغییراتی که در آینده صورت خواهد گرفت وجود دارد مقایسه طرز استفاده از موتورهای جستجوی اینترنت در سالهای گذشته و حال و اثرات آن در میزان توانایی تجاری در میان صاحبان کسب ‌و کار است. در یک دهه پیش تصور یافتن پاسخی به سئوالات در کسری از ثانیه غیر قابل تصور بود. هر تغییری که در آینده در شبکه جهانی صورت گیرد نتایج بهتر و متفاوتی در زندگی انسانها خواهد داشت. در میان مجموعه تحولات آتی که در پیش رو داریم ما شاهد پیامدهای متفاوتی خواهیم بود که از شدت تاثیر آنها در زندگی روزمره به هیچ عنوان کم نخواهد شد.

برگرفته از سایت بزرگ مقاله نت






      

سلام اگه میخاید لحظاتی خوش باشید روی این آدرس کلیک کنید.

http://www.2zari.com/web/link589.html





      



شکلک اسلامی ماوس موشmouseکامپیوتر که تسبیح خداوند می‌گوید


شکل ماوس mouse خود را (یعنی شکلک نمایش موش کامپیوتر خود را ) به شکلک جدید ماوسی که در آن ذکر تسبیح خداوند نمایش داده می‌شود تغییر دهید زیرا باتغییر شکل نمایش ماوس کامپیوترتان به شکلک جدید که در آن تسبیح خداوند به نمایش در می‌آید امید است که شما ثواب زیاد و مستمری را ان شاء الله بدست آورید بر ذکرهایی که خواهید گفت به اذن خداوند متعال شما مشکلی با آزمایش و نصب این برنامه تغییر شکل ماوس به ماوس ذکر تسبیح گو نخواهد داشت و کمتر از یک دقیقه نصب آن طول خواهد کشید
این شکلک جدید از ماوس را تجربه کنید و ان شاء الله به اذن خداوند راضی خواهید بود
این فایل را دانلود کنید حجم فایل 55 کیلوبایت

دانلود میکنییییییییییمممم


پس از تمام  شدن دانلود این کارها را انجام دهید:
به بخش کنترل پانل کامپیوتر خود بروید
-Control panel
در بخش کنترل پانل بخش ماوس را انتخاب کنید
-Mouse
سپس بعد از انتخاب بخش ماوس و ورود به آن در بخش ماوس بخش پوینتر را انتخاب کنید
Pointers
سپس دکمه جستجو یا همان دکمه براوز را انتخاب کنید
Browse
سپس بعد از فشار دادن دکمه براوز به مکانی که در کامپیوترتان فایل حاوی شکلک اسلامی ماوس را در اول کار دانلود کردید بروید و آن فایل را انتخاب کنید و دکمه انتخاب را فشار داده سپس دکمه موافق یا اوکی را نیز فشار دهید
تمام شد حالا به شکلک جدید اسلامی ماوس خود در صفحه نمایش مانیتورتان نگاه کنید





      

برخی اصطلاحات نوت‌بوک

CPU Cache حافظه کوچکی است با سرعت زیاد که اطلاعاتی که مورد مصرف زیاد دارند را در خود ذخیره می‌کند.

Centrino:  ترکیبی است از CPU، تراشه‌های برداصلی و ارتباط شبکه بی‌سیم که در عین مصرف کمتر باتری و تولید حرارت کمتر، از سرعت بالایی نیز برخوردار است.

Sonoma: نوعی پردازنده Intel Centrino که دارای 2MB Cache و BUS 533 است.

Dothan: نوعی پردازنده Intel Centrino که دارای 2MB Cache و BUS 400 است.

Tablet PC: این دستگاه نوعی نوت‌بوک به حساب می‌آید که دارای صفحه نمایش لمسی است و به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از صفحه کلید بتواند از این دستگاه استفاده کند.

(Wi-fi(802.11:  مخفف Wireless Fidelity که یک استاندارد شبکه بی‌سیم است و در بازه فرکانس 2.4 الی 5 گیگاهرتز عمل کرده و دارای 3 استاندارد به شرح زیر است:

802.11b با فرکانس 2.4 GHz و با سرعت 11 MBPS کار می‌کند.

802.11g با فرکانس 2.4 GHz و با سرعت 54 MBPS کار می‌کند.

802.11a با فرکانس 5GHz و با سرعت 54 MBPS کار کرده و با b و g سازگار ولی پرهزینه است.

PCMCIA: یک شکاف استاندارد به اندازه کارت اعتباری است که جهت اضافه کردن مودم، شبکه و ... به نوت‌بوک استفاده می‌شود.

Serial Advance Tech. Attachment) :SATA) جدیدترین اینترفیس که بعد از PATA آمده و مشکل ایجاد حرارت را ندارد و سرعت آن نیز از 133 Mbps در UATA به 150 Mbps و در مدل SATA2 به 300Mbps می‌رسد.

DVD :HD DVD با ظرفیت بالا است که تصویر شفافتر، رنگ‌های واقعی‌تر، صدای دیجیتال و ظرفیت 45 گیگابایت را دارد. کمپانی‌های HP، Sanyo، NEC و Toshiba از آن استفاده می‌کنند.

Blu-ray: تکنولوژی جدید دی‌وی‌دی‌که امکان پخش دی‌وی‌دی‌‌های با کیفیت بالا (HD) را می‌دهد. دارای ظرفیت 100 گیگابایت که در آینده به 200 گیگابایت خواهد رسید. کمپانی‌های پاناسونیک، سامسونگ، هیتاچی، دل، اپل، سونی از آن استفاده می‌کنند.

- HD DVD و Blu-ray جهت ذخیره فیلم‌های طولانی که با دقت خیلی بالا تولید می‌شوند و تلویزیون های HD استفاده می‌گردند.

Core Duo: پردازنده جدید اینتل شامل دو هسته مرکزی و یک پردازنده که دارای سرعت بسیار بالا‌تر و مصرف کمتر باتری بوده و دارای 2MB Cache و BUS 667 است.

Core Solo: همان تکنولوژی Core Duo با این تفاوت که تک هسته‌ای می‌باشد.

 Truelife Briteview Truebrite Xbrite: تکنولوژی جدید صفحه نمایشگر است که امکان نمایش با شفافیت بالا و رنگ‌های واقعی‌تر را می‌دهد.

 

 

 

 

 





      

سلام

به این سایت حتما سری بزنید توی این روزها خیلی به کار شما می آد

سایت شهید آوینی

http://aviny.com/index2.aspx

 

این هم لینکهای سایت شهید آوینی.حتما بازدید کنید..

http://www.aviny.com/Links/Index.aspx





      
  •    مدرک MCSA: مدرک MCSA (Microsoft Certified System Administor) به افرادی داده می‌شود که در زمینه مدیریت شبکه و محیط‌های سیستمی مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز، مهارت کافی داشته باشند.

    درحال حاضر، این مدارک روی ویندوز 2000 داده می‌شود و برای کسب آن باید از توانایی مدیریت این سیستم عامل و مدیریت شبکه با استفاده از آن برخوردار بود. کسی نامزد دریافت این مدارک می‌شود و برای کسب آن در آزمون شرکت می‌کند. باید 6 تا 12 ماه تجربه پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی رایانه شخصی، پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی شبکه و مدیریت شبکه‌هایی با بیش از 200کاربر را داشته باشد.
  • مدرک MCSE:       افرادی که به تحلیل نیازهای یک طرح تجاری، طراحی و پیاده کردن یک زیرساخت مبتنی بر محصولات و سیستم عامل‌های مایکروسافت می‌پردازد و بر این اساس ، راه حل‌هایی را به کارفرمایان ارائه می‌دهند. مدرک MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) را به عنوان تایید توانایی‌هایشان اخذ می‌کنند.در واقع، این مدرک برای مهندسان سیستم، مهندسان پشتیبانی فنی، تحلیلگران سیستم، تحلیلگران شبکه و مشاوران فنی مناسب است. این مدرک، از پرطرفدارترین و معروف‌ترین مدارک فنی به حساب می‌آید.کسی که برای کسب این مدرک اقدام می‌کند، باید دست کم تجربه‌ای یک ساله در پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل تحت شبکه با 2000 کاربر و در 5 نقطه فیزیکی داشته باشد. علاوه بر آن، نامزد MCSE باید دست کم یک سال تجربه در زمینه پیاده کردن و مدیریت سیستم عامل روی رایانه شخصی و طراحی زیرساخت شبکه داشته باشند.
  • مدرک MCDBA :MCDBA مخفف عبارت Microsoft Certified Database Administrator به مدیران پایگاه داده‌های DATABASE) SQL) اختصاص دارد. که به طراحی، پیاده سازی و مدیریت این کارگزار (Server) مشغولند. در حال حاضر، این مدرک روی SQL Server 2000 ارائه می‌شود.
  • مدرک MCT: دارندگان مدرک ( MCT (Microsoft Certified Trained استادانی هستند که از سوی مایکروسافت، برای تدریس و آموزش دوره‌های مایکروسافت تاییده شده‌اند. برای دریافت این مدرک باید یکی از دیگر مدارک MCP را داشت.
  •     مدرک MCAD :MCDA که مخفف عبارت Microsoft Certified Application Developer می‌باشد. مدرکی است برای کسانی که از فناوری‌های مایکروسافت برای توسعه و نگهداری برنامه‌های کاربردی، برنامه‌های تحت وب و سرویس‌های داده ایاستفاده می‌کنند. افرادی که به XML یا.NET تسلط دارند و از آنها برای ارائه برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنند. در این گروه قرار می‌گیرند. کسانی که برای دریافت این مدرک، نامزد می‌شوند باید یک یا 2سال تجربه در این زمینه داشته باشند. برنامه نویسان، تحلیلگران برنامه و تولیدکنندگان نرم‌افزار می‌توانند برای کسب این مدرک اقدام کنند.
     
  •    مدرک MCSD: دارندگان مدرک (MCSD (Microsoft Certified Solution Develper افرادی هستند که با فناوری‌ها، سیستم‌های عامل و معماری ویندوز، راهکارهای مناسبی را برای صاحبان صنایع و تجارت طراحی کرده و توسعه می‌دهند. دست کم یک تجربه 2ساله کاری برای خواستاران این مدرک لازم است. مهندسان نرم‌افزار. تحلیلگران و تولیدکنندگان برنامه‌های کاربردی و مشاوران فنی کسانی هستند که داشتن این مدرک را به آنها توصیه می‌کنیم.
     
  •    مدرک (MOS : MOS ( Microsoft Office Specialist به کسانی داده می‌شود که در کار با مجموعه نرم‌افزارهای Office یعنی Word,Excel, outlook,powerpoint, Access و MS project مهارت کافی داشته باشند. از آنجا که مجموعه Office در بیش از 100کشور و با 18 زبان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. می‌توان آن را فراگیرترین مدرک مایکروسافت دانست. بد نیست بدانید که ماهانه 32هزار نفر در سراسر دنیا این مدرک را دریافت می‌کنند.
     
  •    مدرک Microsoft Office Specialist Master Instructor :             این مدرک به کسانی داده می‌شود که برای تدریس بخش‌های مختلف Office مهارت کافی داشته باشند. خواستاران این مدرک باید دست کم از 2 سال تجربه تدریس این نرم‌افزارها بهره مند باشند.

   حال که با مدارک مختلف مایکروسافت و کاربرد هریک آشنا شدیم. پرسش بعدی در ذهن ما جرقه می‌زند: چگونه می‌توانیم یک مدرک مایکروسافت دریافت کنیم؟ مایکروسافت، 6 مرحله و گاه برای شرکت موفق در امتحان و کسب مدرک ذکر می‌کند:

  1.  ابتدا تصمیم بگیرید کدام مدرک برای شما مناسب است. در این تصمیم گیری، باید تجربه‌ها و مهارت‌های کاری خود را دخیل کنید و با توجه به شناختی که از کاربرد هر یک از مدارک دارید تصمیم بگیرید.
  2.  تجربه کافی کاری کسب کنید. همانطور که اشاره کردیم، مدارک MCDBA, MCSAو MCSE دست کم یک تجربه یک ساله و MCDA, MCSA و MCT یک تجربه 6 تا 12 ماهه کاری لازم دارند. پس عجله نکنید و به تمرین عملی بپردازید.
  3.  تجربه‌های خود را با دوره‌های آموزشی تکمیل کنید. دوره‌های آموزشی مختلف با استفاده از منابع معتبری همانند (MSDN (Microsoft Developer Network یا (MOC (Microsoft Officicial Curriculumبرگزار می‌شوند. گذراندن این دوره‌ها به کامل شدن تجربه‌های شما کمک می‌کند.
  4.  راهنمای آزمون را در سایت مایکروسافت مطالعه کنید.
  5.  در یک آزمون غیررسمی برای کنترل توانایی‌های خود شرکت کنید.
  6.  برای شرکت در امتحان شرکت کنید.

   رعایت این گام‌ها و مراحل، شما را در کسب مدرک مورد علاقه‌تان یاری می‌کند. اما به یاد داشته باشید که هریک از این مراحل در شرایط مناسب می‌توانند نقش مثبتی در این روند داشته باشند. به طور مثال تکمیل تجربه‌ها با استفاده از دوره‌های آموزشی زمانی موفق است که این دوره‌های آموزشی از سوی موسسات معتبر و استادانی که از MCT برخوردارند، ارائه شوند. استادانی که خود موفق به کسب این مدرک نشده‌اند، نمی‌توانند راهنمای خوبی برای شما به حساب آیند. انتخاب و شرکت در آزمونی برای کنترل توانایی‌ها نیز در صورتی موفق و موثر است که آزمون‌ها با پرسش‌های استاندارد و با توجه به نکات مدنظر مایکروسافت برگزار شوند. پس دقت کنید که چه مدرکی برای شما مفید است و دوره‌های آموزشی آن را کجا فرا می‌گیرد.

 





      

سایتی جالب برای اونهائی که میخان اطلاعات کامل و جدیدی در مورد موبایل داشته باشند. حتما سر بزنید

http://www.gsm.ir

 





      

 یا ابوالفضل عاشقات شب اول قبر چشم به راهتن ... تنهاشون نذارآقا.... عشق اول و آخر ابوالفضل علیه السلام





      

یا حسین





      

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

یا حسین ما رو هم صدا کن





      
   1   2      >