سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی
آرش
پنج شنبه 86/12/2 | جواد وکیلی

عشق فقط آرش

 





      
 رمزی کردن اطلاعات یک CD
شما برای انجام این کار به یه نرم افزار به نام CryptCD نیاز دارید.من قبل از اینکه این مقاله رو بنویسم کلی باهاش کار کردم.واقعا جالبه.بعد از دانلود این برنامه شروع به نصبش کنید.بعد از نصب ، آیکن برنامه به دستک تاپ شما اضافه خواهد شد.حالا فرض کنید می خواید یه CD شامل 500 مگابایت mp3 رایت کنید.خب،اول از همه برنامه رو اجرا می کنیم.این برنامه شامل سه قسمت هست.از قسمت source folders پوشه مورد نظر رو انتخاب کنید تا محتوای آن در پنجره سمت راست به نمایش در بیاد.حالا یا از پنجره سمت راست و یا از قسمت پوشه می تونید فایل یا پوشه مورد نظر رو بکشد و در قسمت پایین،یعنی new CD/DVD بیندازید.بعد از این کار در قسمت پایین تمام پوشه ها و زیر پوشه ها به نمایش درمیاد.( بصورت پوشه هایی که روش عکس کلید داره)
میتونید رو پوشه هایی که انتخاب کردید راست کلیک کنید و نوع encrypt و سطح اون رو هم تنظیم کنید.(توصیه میشه که به تنظیمات اون بخش دست نزنید چون در حالت مطلوبی قرار داره)
حالا برین رو منوی Settings و گزینه general Setting . از قسمت max mb on CD مقدار اطلاعات رو مشخص کنید.مثلا اگه 700 مگ اطلاعات رو می خواید بریزید رو یه CD هفتصد مگابایتی  باید اون عدد رو به 700 تغییر بدین
حالا موقع رایت CD هست.از منوی بالایی برنامه ، گزینه Create CD رو انتخاب کنید.بعد از این کار برنامه از شما یه پاسورد می خواد.یعنی برنامه تمام اطلاعات اون CD رو با این پاسورد رمزی می کنه.حالا پاسورد مورد نظر برای محافظت از اون CD رو وارد کنید( البته 2 بار).بعد از اون یه پیغام ظاهر میشه که سوال می کنه که آیا می خواید که پاسوردتون عوض بشه؟ باید گزینه yes رو انتخاب کنید ( این کار در واقع تاییدی بر پاسورد شماست ) بعد از اون کار یه ویزارد به نمایش در میاد که شما رو تا مر حله آخر همراهی می کنه.شما باید بر روی گزینه create CD Image کلیک کنید.با این کار یه image از کل محتوای CD مورد نظر تو هارد شما ساخته میشه.(چنانچه قبلا از این برنامه برای ساخت یه همچین CD استفاده کرده باشد پیغامی ظاهر میشه و سوال می کنه که آیا می خواهید اطلاعات image قبلی پاک بشه ؟ در این حالت اگه با image قبلی کاری ندارید گزینه yes رو بزنید) بعد از تایید ، عملیات ساخت image شروع میشه. اینکار بسته به سرعت کامپیوتر تان چند دقیقه طول خواهد کشد.( این برنامه تمام فایل های مورد نیاز رو بصورت فایل هایی با پسوند DAT می سازه که به غیر از خودش هیچ برنامه دیگه نمیتونه اونهارو بخونه) بعد از تمام شدن عملیات ساخت image به صفحه بعد خواهیم رفت.
در این صفحه با کلیک بر روی گزینه burn CD/DVD به صفحه مخصوص به رایت CD می رویم. از قسمت volume name نامی رو به این CD اختصاص دهید.سپس از قسمت burn whit drive درایو رایتر خود را مشخص کنید واز قسمت write speed بسته به نوع CD و رایتر عدد مناسبی را وارد کنید. مثلا 32 یا 24 یا 40 یا . . ..
حالا بر روی گزینه burn کلیک کنید و منتظر پخته شدن پیتزا بمانید!!
روند رایت این CD بسته به سرعت رایتر و غیرو ممکن است چندین دقیقه طول بکشد
بعد از تمام شدن عملیات رایت CD رمزی شده خود را در CD Drive خود قرار دهید.اول از همه بصورت اتوران یه پنجره باز میشه که رمز رو می خواد. رمزی رو که در مرحله رایت تعیین کرده بودید وارد کنید.چنانچه رمز ورودی شما درست باشه پنجره Viewer ظاهر میشه و اطلاعات CD رو نشون میده. حالا روی هر فایل که دوست داشتید راست کلیک کنید و گزینه export رو انتخاب کنید و محلی رو برای ذخیره کردن اون فایل مشخص کنید
ناگفته ها: این برنامه، یه برنامه پولیه. و یه محدودیت داره. برای از بین بردن محدودیت این برنامه باید یه شماره سریال بدین به برنامه. شماره سریال مربوطه رو تو قسمت کامنتها میزارم.توی برنامه رو منوی register کلیک کنید وشماره رو وارد کنید تا برنامه بطور کامل از آن شما بشه.
این برنامه تمام اطلاعات روبصورت چندین فایلdat روی cd کپی میکنه و بدون رمز نمیشه از اطلاعات استفاده کرد
هنگامی که از فایل های اون  CD استفاده می کنید ، اون فایل از حالت رمزی خارج میشه و کپی میشه تو پوشه temp . بعد از اینکه کار شما تمام شد دوباره تمام فایل ها از پوشه temp پاک میشه ولی حواستون به اون پوشه بمونه چون اگه یه بار مثلا برق بره اون فایل ها پاک نمیشه.( همیشه حواستون به اون پوشه باشه )
حالا میتونید با خیال راحت این CD رمزی شده رو به دست دوست خود بسپارید . مطمئن باشد که هیچ کسی نمی تونه از اطلاعات اون CD استفاده کنه مگر اینکه رمز رو داشته باشه
موفق باشد
لینک دانلود از سایت تبیان نت
 




      

جنازه سالم یک راهبه پس از 127 سال

برای کسی که به خدا ایمان دارد یک توضیح کافیست

و برای کسی که ایمان ندارد، هزار توضیح کافی نیست. 

سینه برنادت دختری از روستاهای فرانسه و از خانواده ای فقیر بود که مدعی شد مریم مادر مسیح را می بیند و با او گفتگو می کند.

عده ای به او ایمان آورده و عده ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف های برنادت که از طرف مریم مقدس بیان می کرد و به همه مردم روی زمین پیامهای خوب زیستن را ابلاغ می نمود حتی اسقف کلیسای آن جا را نیز بر آن داشت تا به برنادت ایمان آورد.

برنادت در طول زندگیش معجزات بسیاری از جمله شفای بیماران لاعلاج انجام داد و سرانجام در سال 1879درگذشت.

پس از گذشت 127 سال، مقامات کلیسایی که وی در آنجا دفن شده بود، بدن او را بیرون آوردند و دیدند که جنازه اش نپوسیده است و این محل امروز محل زیارت مسیحیان شده است.





      
باران تی وی
چهارشنبه 86/11/17 | جواد وکیلی

یه این لینک سری بزنید

مخصوص سایت باران تی وی هستش.  شاید به درد شما بخوره ... آهنگ ... عکس... سریال.... نقد و بررسی و ..

 

باران تی وی





      
برف
دوشنبه 86/11/15 | جواد وکیلی

زمستان است و برف است و پاکی و سفیدی و ... یاد ایام.

 

 

 





      

مژده               مژده           مژده                 مژده                               

                         پرتاب نخستین ماهواره ایرانی 

 

هم اکنون که این مطلب را می نویسم در ساعت 12 ظهر روز 15 بهمن 86 اولین کاوشگر تحقیقاتی ایران

به نام امید پس از 10 سال تلاش و کار علمی به فضا پرتاب شد. 





      

حراج بزرگ آمازون

سایت آمازون اعلام کرد که در اقدامی جدید MP3 های خود را بصورت مجانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
آمازون این کار را جنگ موسیقی دیجیتال نام گذاری کرده و رقبای خود را برای هم آوردی در این جنگ دعوت کرده است. این سایت فروش آنلاین زمان انجام این کار که سر وصدای بسیاری نیز به راه انداخته است را اواخر سال آینده اعلام کرده است. این دومین باری است که آمازون دست به چنین کاری می زند، اولین بار این سایت میلیون ها جلد کتاب را به مدت یک هفته بصورت مجانی در اختیار مردم جهان قرار داد.





      

راه‌اندازی نخستین رادیوی اینترنتی ایران

سایت شبکه‌ «ایران صدا»، به عنوان نخستین رادیوی اینترنتی ایران راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که عصر امروز، ساعت 13، در ساختمان شهدای رادیو سازمان صداوسیما برگزار می‌شود، عزت‌الله ضرغامی (رئیس سازمان صداوسیما)، دکتر حسن خجسته (معاون صدا) و جمعی از دیگر معاونان و مدیران رسانه ملی حضور دارند.
سایت شبکه‌ «ایران صدا»، پیش از این قرار بود در سالروز ولادت امام رضا(ع)-اول آذرماه- راه‌اندازی شود که این مراسم به تاخیر افتاد؛ پس از آن اوایل اردیبهشت ماه 87 زمان راه‌اندازی «ایران صدا» اعلام شد که این تاریخ نیز لغو و به یکباره دوشنبه (هشتم بهمن ماه) بهترین زمان برای راه‌اندازی نخستین رادیوی اینترنتی ایران اعلام ‌شد.
سایت شبکه‌ «ایران صدا»،به آدرس اینترنتی www.Iranseda.ir توسط حمیدرضا صحراگرد مدیریت می‌شود که «‌رادیو ایران صدا» را صدای رسمی جمهوری اسلامی ایران در فضای وب معرفی می‌کند و هدف اصلی راه‌اندازی این رادیو را رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران به تمام مردم جهان، تعامل با فارسی زبان‌ها و علاقه‌مندان به ایران و اطلاع‌رسانی در مورد موضوعات روز بدور از هر گونه جهتگیری می‌داند.
مدت زمان برنامه‌های «ایران صدا»، نسبت به برنامه‌های سایر شبکه‌های رادیویی کشور کوتاه‌تر است؛ به طوری که این شبکه حتی در کشورهایی با حداقل امکانات اینترنتی نیز قابل دریافت خواهد بود.
در رادیو ایران صدا 6 کانال 24 ساعته مستقل و زنده وجود دارد. این کانال‌ها به شکل تخصصی تولیدات رادیویی کشور در عرصه موسیقی، سخنرانی، قرآن، نمایش و گفت‌وگو را عرضه خواهند کرد.
کانال مجزایی نیز به محصولات تولید شده در همین رادیو اختصاص خواهد داشت





      

سلام

مطالب بسیار جالب و زیبا را در قالب چند فایل پاور پوینت قابل اجرای مستقیم  قرار دادم که حتما دانلود کنید .

فایل 1

فایل 2

فایل 3

فایل 4

فایل 5

 

موفق باشید...

 

 





      
راهنما
چهارشنبه 86/11/3 | جواد وکیلی

راهنمای سریع حملات رایج در شبکه و وب  بخش اول

Back Door (در پشتی )

·         به هر معبر باز در نرم افزار، به طوری که کسی بتواند بدون اطلاع صاحب نرم افزار و کاربر نرم افزار ، از آن عبور کرده و به داخل سیستم نفوذ کند ، Back Door  گفته می شود.

·         Back Door ها اغلب به دلیل عدم توجه ایجاد کننده نرم افزار ، به صورت باز رها می شود و همین امر باعث می شود علاوه بر ایجاد کننده ، دیگران نیز از آن سوءاستفاده کنند.

 Spoofing

·         تکنیکی است برای دسترسی غیر مجار به کامپیوتر ها

·         هکر ابتدا آدرس IP یک کامپیوتر مورد اعتماد را پیدا می کند.

·         پس از به دست آوردن این اطلاعات هکر شروع ارسال اطلاعات به سیستم قربانی کرده و خود را مورد اعتماد وانمود می کند  (خود را به جای یک کامپیوتر مورد اعتماد جا می زند! )

·         پس از برقراری ارتباط شروع به دریافت اطلاعاتی می کند که در حالت معمول ، مجاز به دسترسی به آنها نیست

Man in the Middel

·         نفوذگر بین دو کامپیوتر که در حال تبادل اطلاعات هستند قرار می گیرد.

·         نفوذگر ترتیبی را اتخاذ می کند که دو کامپیوتر از وجود او بی اطلاع باشند.

·         به این ترتیب دسترسی کاملی به اطلاعات دارد. یعنی هم می تواند آنها را دریافت کند و هم می تواند آنها را مطابق میل خود تغییر دهد و به نفر بعدی تحویل دهد.

·         سیستم های Wireless در معرض این حمله قرار دارند.

Replay

·         وقتی یک هکر به وسیله ابزار Sniffer بسته های اطلاعاتی را از روی سیم بر می دارد ، یک حمله Replay رخ داده است

·         وقتی بسته ها دزدیده شدند ، هکر اطلاعات مهم و نامهای کاربری و کلمات عبور را از درون آن استخراج می کند.

·         وقتی که اطلاعات ازبسته ها استخراج شدند ، دوباره بسته ها روی خط قرار می گیرند و یا بدانها به صورت دروغین پاسخ داده می شود.

TCP/IP Hijacking

·         معمولا به آن جعل نشست (Session Hijacking ) نیز گفته می شود.

·         هکر می تواند نشست TCP بین دو ماشین را به دست آورد

·         یک روش مشهور استفاده از Source-rout  کردن IP ها می باشد.

·         Source-rout کردن یعنی بسته های IP را طوری تغییر دهیم که از مسیری خاص بگذرند.

DNS Poisoning

·         این حمله هنگامی است که فایل DNS شما با اطلاعات ناجوری پر شود

·         به صورت ساده تر هنگامی می باشد که نفوذگر رکوردهای DNS را که به Host های صحیحی اشاره دارند ، به Host مورد نظر خود تغییر می دهد.

 

Denial Of Service ( DOS ) و Distributed Denial Of Service ( DDOS)

·         این نوع حملات به منظور از کار انداختن یک سرویس و یا از دسترس کاربران خارج کردن یک سرویس به کار می رود.

·         نوع توزیع شده این نوع حملات ، از تعداد زیادی کامپیوتر ( Zompbie ) در سراسر دنیا استفاده  می شود. و در لحظه ای که حمله کننده اصلی دستور می دهد تمام این Zompbie ها به طور همزمان به یک قربانی خاص از پیش تعیید شده ، حمله می کنند.

·         نمونه ایرانی آن کرم دامبی بود که پس از انتشار به سایتهای IIRIB و ISNA و ... حمله می کرد

برگرفته از سایت مهندسی مشورت

 





      
   1   2      >