درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
کاربردی

صد سال  پیش در مرداد ماه

صد سال پیش در این چنین ماهی شهادت مرد بزرگ روحانی

به نام فضل الله نوری به وقوع پیوسته  است.

لینک زیر حاوی اطلاعات و سرگذشت آن روحانی بزرگوار می باشد که در سایت حوزه قرار دارد...

زندگینامه شیخ بزرگوار

مبعث
یکشنبه 88/4/28 | جواد وکیلی

عید بزرگ مبعث خاتم الانبیاء بر تمامی مسلمانان مبارک باد

به نام دوست که هر چه هست از اوست

امروز داشتم روزنامه جام جم رو می خوندم... مطلبی درباره گرفتاری آدمهای بی بضاعت که در کشور ما هستند نوشته بود.....زندگی سرشار از فراز و نشیب......گرفتاری... قرض....بدهی... هر چی بگم کم گفتم...ای کاش فقط اینها بود ... چون همه دارند....اما...اما...اما.....ما ها واقعا خوشبختیم... در برابر آنها.... خداراشکر....شکر...شکر....تا بی نهایت Infinite

مدینه
پنج شنبه 88/4/25 | جواد وکیلی

یادش به خیر مدینه یک سال گذشت

یادش به خیر.. چه زود گذشت... دقیقا سال پیش در تیر ماه و همین روز 25 تیر همین ساعت(5 عصر) من و همسرم به اتفاق پدر و مادرم در راه مدینه بودیم( از جده با اتوبوس) و تقریبا با مدینه کمتر از 150 کیلومتر (2 ساعت) فاصله داشتیم... غروب رسیدیم مدینه ... سریع وضو گرفتیم و با روحانی کاروان و هم کاروانی های شهر خودمان(گرگان) رفتیم به زیارت مسجد نبی مکرم اسلام (محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم) .. از هتل انوار الزهراء تا مسجد پیامبر فقط 200 متر فاصله داشتیم و تو یه چشم به هم زدنی روبروی مسجد رسیدم.... انگار که خواب بودیم... یا شاید تو رویاء.. آیا حقیقت داشت... من کجا و مدینه و حرم امن پیامبر عزیر اسلام کجا.... اما نه راست بود... صدای موذن بلند شد.. و رفتیم برای اقامه نماز مغرب.. اولین نماز در خارج از کشور... در عربستان... مدینه شهر پیامبر ... و در مسجد النبی.. یادش به خیر....

خداوند به حق پیامبر خاتم نصیب همه آرزومندان بگرداند.... الهی آمین.

زیبا کنار

لاله و لادن
پنج شنبه 88/4/4 | جواد وکیلی

به یاد لاله و لادن

امروز به یاد این دو خواهر گرامی افتادم و عکس زیر را در وبلاگ گذاشتم... روحشان شاد

لپ تاپ ضد ضربه
چهارشنبه 87/12/21 | جواد وکیلی

لپ تاپ ضد ضربه Dell Latitude E6400 XFR "مقاوم ترین در جهان

شرکت دل لپ تاپ ضد ضربه جدید خود برای استفاده در شرایط سخت را E6400 XFR نامیده است. این لپ تاپ برای کار کردن در شرایط نظامی، کارهای اورژانسی، در خطوط مقدم و کلا هر کسی که دوست دارد لپ تاپش 13 خصوصیت ساخته های نظامی را داشته باشد، ساخته است. کامپیوتر جدید دل قادر است سقوط از ارتفاع 1.2 متری را به صورت خاموش از هر زاویه ای به خوبی تحمل کند. در دماهای بالا و یا شدیدا سرد کار کند، در زیر آب و رطوبت و بخار دوش بگیرد و حتی در برابر انفجار مقاومت کند.

شرکت دل گفته که در بدنه این لپ تاپ از ماده ویژه ای استفاده کرده که آن را «سیستم محافظ بالستیک» نامیده است. از این ماده در صنایع نظامی برای ساختن هواپیما و ... استفاده می شود. و این خصوصیت باعث شده که دل ادعا کند این کامپیوتر نسبت به تمام لپ تاپ های ضد ضربه موجود 25 درصد مقاوم تر باشد.

نمایشگر 14.1 اینچی این لپ تاپ در مقابل نور مستقیم خورشید کاملا قابل استفاده است و با پردازشگر Core 2 Duo و وزن 3.8 کیلوگرم با قیمت اولیه 4299 دلار فروخته می شود.

در ویدیوی کوتاه پایین می توانید شرایط زندگی سخت این لپ تاپ را ببینید. توصیه می کنم آن را از دست ندهید.