سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی
عید غدیر
سه شنبه 87/9/26 | جواد وکیلی

عید غدیر بر عاشقان امام علی علیه السلام مبارک باد

 

 





      

 دانشگاه مجازی وصلت

 این بار می خواهم به طور مختصر دانشگاه مجازی وصلت را که به تازگی در محیط اینترنت شروع به کار کرده است معرفی کنم.
این دانشگاه که اکثر دروس دانشگاهی در آن تدریس می شود با محیط باز خود این امکان را فراهم کرده است که هر کس توانائی خوبی در یک درس یا رشته دارد به تدریس دروس تخصصی خود بپردازد. سیستم این دانشگاه طوری طراحی شده است که استاد هر درس به میزان نامحدود توانائی وارد کردن اطلاعات جدید در سایت را داراست. علاوه بر این کسانی که قصد دارند از منابع آموزشی این دانشگاه استفاده کنند میتوانند با عضویت در سایت و دریافت یک ایمیل تائیدیه یک شماره دانشجوئی دریافت کنند و به عنوان دانشجو از هر کدام از منابع درسی دلخواه خود استفاده کنند .
شمار درس های این دانشگاه بسیار زیاد است و به طور روز افزون در حال ازدیاد است . تحصیل در این دانشگاه رایگان است ولی متاسفانه در آن مدرکی ارائه نمی گردد. اما به هر حال برای آنانکه به دنبال یادگیری هستند بسیار مفید است.

برای اطلاعات بیشتر به  http://www.vaslat.com مراجعه نمائید

مرجع: سایت متخصصین ایران





      
روز عرفه
یکشنبه 87/9/17 | جواد وکیلی

امروز روز عرفه است .....

به یاد صحرای عرفات و دعای عرفه و..

امام حسین علیه السلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 التماس دعــــا