سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

یادش به خیر کنکور ارشد کامپیوتر سال 87


 





      

ایام غم و اندوه تسلیت باد

 





      

اینم تصویری بدون شرح از مراحل فارغ التحصیلی... خدا نصیبتون نکنه

   





      

السلام علیک یا موسی ابن جعفر باب الحوائج

تبریک به همه به خصوص مقام نورانی امام رضا و صاحب زمان





      

جانشین جانشین حمایتت می کنیم.

طی حکمی از سوی مدیر فعلی واحد فناوری اطلاعات مرکز ، و نظر به تعهدات و تخصص و تجارب آقای مهندس جرجانی ، ایشان به عنوان جانشین اوشون ، به مدت 14 روز انتخاب شدند.در ضمن طی حکم  نانوشته دیگری از زحمات و جانشینی بی بدیل مهندس وکیلی (خودم) در طول 6 سال جانشینی سابق تقدیر و تشکر فراوانی شد.اکنون ما همکاران از این حرکت سیاسی حمایت کرده و به آقای مهندس جرجانی تبریک عرض می کنیم و دست همکاری به سوی ایشان پرتاب می کنیم.البته در این مدت باید تا می تواند باج دهد و گرنه حکومت ایشان را بر می اندازیم...انگشتری که روز اول جانشینی از ایشان تک زدم دیگه خوابش را هم نخواهد دید....





      
لیوان شیر
سه شنبه 89/11/26 | جواد وکیلی

لیوان شیر

روزی روزگاری پسرک فقیری زندگی می کرد که برای گذران زندگی و تامین مخارج تحصیلش دست فروشی می کرد. از این خانه به آن خانه می رفت تا شاید بتواند پولی بدست آورد. روزی متوجه شد که تنها یک سکه ?? سنتی برایش باقیمانده است و این درحالی بود که شدیداً احساس گرسنگی می کرد. تصمیم گرفت از خانه ای مقداری غذا تقاضا کند. بطور اتفاقی درب خانه ای را زد. دختر جوان و زیبائی در را باز کرد. پسرک با دیدن چهره زیبای دختر دستپاچه شد و بجای غذا ، فقط یک لیوان آب درخواست کرد.
دختر که متوجه گرسنگی شدید پسرک شده بود بجای آب برایش یک لیوان بزرگ شیر آورد. پسر با تمانینه و آهستگی شیر را سر کشید و گفت : «چقدر باید به شما بپردازم؟ » .دختر پاسخ داد: « چیزی نباید بپردازی. مادر به ما آموخته که نیکی ما به ازائی ندارد.» پسرک گفت: « پس من از صمیم قلب از شما سپاسگذاری می کنم»
سال ها بعد دختر جوان به شدت بیمار شد. پزشکان محلی از درمان بیماری او اظهار عجز نمودند و او را برای ادامه معالجات به شهر فرستادند تا در بیمارستانی مجهز، متخصصین نسبت به درمان او اقدام کنند.
دکتر هوارد کلی، جهت بررسی وضعیت بیمار و ارائه مشاوره فراخوانده شد. هنگامی که متوجه شد بیمارش از چه شهری به آنجا آمده برق عجیبی در چشمانش درخشید. بلافاصله بلند شد و بسرعت بطرف اطاق بیمار حرکت کرد. لباس پزشکی اش را بر تن کرد و برای دیدن مریضش وارد اطاق شد. در اولین نگاه او را شناخت. سپس به اطاق مشاوره بازگشت تا هر چه زودتر برای نجات جان بیمارش اقدام کند. از آن روز به بعد زن را مورد توجهات خاص خود قرار داد و سر انجام پس از یک تلاش طولانی علیه بیماری، پیروزی ازآن دکتر کلی گردید.
آخرین روز بستری شدن زن در بیمارستان بود. به درخواست دکتر هزینه درمان زن جهت تائید نزد او برده شد. گوشه صورتحساب چیزی نوشت. آن را درون پاکتی گذاشت و برای زن ارسال نمود.
زن از باز کردن پاکت و دیدن مبلغ صورتحساب واهمه داشت. مطمئن بود که باید تمام عمر را بدهکار باشد.سرانجام تصمیم گرفت و پاکت را باز کرد. چیزی توجه اش را جلب کرد. چند کلمه ای روی قبض نوشته شده بود. آهسته ان را خواند:
بهای این صورتحساب قبلاً با یک لیوان شیر پرداخت شده است.





      

295 میلیون هارددیسک یک ترابایتی ظرفیت مغز انسان

خبرگزاری‌ها- مارتین هیلبرت و پریسکیلیا لوپز محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نتایج مطالعات جالب خود در مورد ظرفیت انسان برای ذخیره سازی اطلاعات را به تازگی منتشر کرده اند .
یافته های آنها نشان می دهد که مغز انسان قادر به ذخیره 295 اگزابایت داده است. هر اگزابایت معادل با 1000 پتابایت و هر پتابایت معادل با 1000 ترابایت است. یک ترابایت هم معادل با ظرفیت هارد دیسک رایانه های امروزی است.
همین بررسی نشان می دهد که سالانه ظرفیت اختصاص یافته در رایانه ها برای ذخیره اطلاعات و دیتا به طور متوسط 58 درصد بیشتر می شود. این دو پژوهشگر بر این باورند که مغز انسان در سال 2007 اطلاعاتی معادل با 1.9 زتابایت را از منابعی مانند برنامه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای به خاطر می سپرد.
کارشناسان معتقدند ذخیره سازی این حجم از اطلاعات در مغز انسان نشانگر قدرت و توانمندی های حافظه انسانی است، هر چند با توجه به DNA متفاوت انسان ها این رقم نیز تا حدی در مورد افراد مختلف متفاوت است







      
تسلیت
شنبه 89/11/23 | جواد وکیلی

شهادت امام حسن عسگری علیه السلام تسلیت باد





      

چه لحظه ای هست فرزندان در کنار پدر و نوازش او





      
ربیع الاول
یکشنبه 89/11/17 | جواد وکیلی

حلول ماه ربیع الاول مبارک باد





      
   1   2      >