سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

اگه میخاید اطلاعات بیشتری درمورد چیزهای ناقابلی که خانومها دوست دارند و ازشوهرشون میخان به لینک زیر مراجعه نمایید...

 

لینک





      

 

خطوط هوایی یونیکس
هرنفر قطعه ای از هواپیما رو با خودش به فرودگاه میاره و همگی هواپیما رو با هم می سازن و در عین حال دائما با هم در حال بحث هستن که چه نوع هواپیمایی رو باید بسازن؟
خطوط هوایی داس
همه با هم هواپیما رو هل می دن تا از زمین بلند بشه، بعدش همه می پرن توش و صبر می کنن اوج بگیره و دوباره وقتی به زمین فرود اومد همه می پرن پایین و مجددا هلش می دن و روز از نو

خطوط هوایی مک
تمام پرسنل، اعم از خدمه، خلبانها، تحویل بار، آژانسهای بلیت  و غیره دقیقا صحیح  وعین هم کار می کنن. هر بار که شما سوالی درباره جزئیات ازشون می کنید، خیلی محترمانه ولی محکم به شما گفته می شود که نیازی نیست بدونید، نخواهید که بدونید و هر چی که لازم باشه بدون اینکه شما اصولا نیازی به دانستن اونها داشته باشید، براتون انجام خواهد شد، پس خفه شید
!
خطوط هوایی ویندوز
پایانه قشنگ و رنگارنگ، خدمه مهربون و کنترل بار و سوار شدن ساده ای دارید و هواپیما هم به نرمی از زمین بلند میشه. بعد از
10 دقیقه، بدون هیچ اخطار و دلیلی هواپیما در هوا منفجر میشه!
خطوط هوایی ویندوز ان تی
درست مثل خطوط هوایی ویندوز، منتها کمی گرانتر و با هواپیمای بزرگتر و وقتی منفجر میشه همه محدوده
40مایلی اطراف خودش رو هم از بین می بره!
خطوط هوایی لینوکس
کارمندانی که از بقیه خطوط هوایی ناراضی اند، هواپیماها و وپیشخوانهای بلیت رو خودشون می سازن و باند پرواز رو به دلخواه خودشون سنگفرش می کنن
.

وجه ناقابلی رو فقط برای جبران هزینه چاپ و کاغذ بلیت می گیرن در عین حالی که شما خودتون می تونید رایگان بلیت رو دانلود و چاپ کنید. وقتی که به واپیما سوار می شید، به شما یه صندلی، چهار تا پیچ، یه پیچ گوشتی و یه کپی از فایل اچ تی ام ال «چگونه صندلی بسازیم»  داده میشه.

همینکه صندلیها و مسافران بخوبی چیده و مستقر شدند، هواپیما پرواز کرده و بدون بروز هیچگونه مشکل خاصی به موقع به مقصد میرسه. وعده غذایی بین پرواز بسیار عالی نیز سرو میشه. شما سعی می کنید به مشتریان بقیه خطوط هوایی در خصوص این سفر عالی صحبت کنید ولی تنها چیزی که اونها می تونن بگن اینه که بگنشما با صندلیتون چیکار کردین؟»





      

آمار گرافیکی یکی از بزرگترین خطوط انتقال دیتای اینترنت که در آمستردام هلند قرار دارد

همین قدر بدانید که از روی شکل هم مشخص است این سیستم توانائی انتقال حدود 120 گیگابات اطلاعات در عرض یک (1) ثانیه را دارد.

یعنی چیزی حدود 25 دی وی دی کامل را در یک ثانیه انتقال می دهد... به به ما کجای کاریم برادر ها

این خارجی ها هم مثل ما از ساعت 8 شب تا نصفه شب خوراکشان اینترنته ...

برای دیدن هر لحظه شکل گرافیکی به لینک مراجعه کنید.

 





      
<      1   2