سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

ماجرای ظهور یکی از بی‌نظیرترین شهدای تاریخ (حاج یونس زنگی آبادی)+صوت

ماجرای حاج یونس و ظهورش، مصداق همان آیه‌ای است که بارها شنیده‌ و خوانده‌ایم، ولی ایمان نیاورده‌ایم و اگر باز هم نمی‌خواهیم معنای حیات عندالرب را دریابیم، بهتر است دست‌کم لحظه‌ای صبورانه گوش ‌دهیم تا شاید آیینه‌های قیر‌اندود فطرتمان بیدار شود و ما نیز از ایمان آورندگان به غیب شویم.

حتما حتما حتما به این لینک مراجعه کنید و فایل صوتی را گوش بدهید.

 

لینک روایت

فایل صوتی

 

 





      

دو مدل مختلف آیفون 6 معرفی شد


شرکت Foxconn که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند آیفون اپل محسوب می‌شود، در بیشتر مواقع منبع معتبری بوده است تا کارمندان بانفوذ آن بتوانند آخرین اطلاعات را در مورد فعالیت‌های اپل منتشر کنند.

مرکز Weibo چین در گزارش جدید خود اعلام کرد که بسیاری از منابع داخلی شرکت Foxconn اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به آیفون 6 را منتشر کرده‌اند.

به گفته این منابع آگاه، گوشی هوشمند آیفون 6 در دو مدل با نمایشگرهای 4.7 و 5.7 اینچ ساخته می‌شود و بنابراین آیفون جدید در دو اندازه متفاوت به دست کاربران می‌رسد.همچنین پیش‌بینی شده است که هر یک از این دو مدل شامل یک نوع فناوری بیومتریک برای تشخیص کاربر می‌شوند که این فناوری می‌تواند اسکنر مخصوص اثرانگشت یا سیستم هوشمند تشخیص چشم باشد.

از هم‌اکنون تا زمان عرضه گوشی هوشمند آیفون 6 اپل دست‌کم 8- 9 ماه باقی مانده است که البته این اتفاق به شرطی می‌افتد که اپل طبق روال سال‌های قبل در فصل سوم سال 2014 میلادی از گوشی جدید خود رونمایی کند. بر این اساس می‌توان گفت که اخبار یاد شده از هم‌اکنون تا آن زمان می‌توانند تغییرات فراوانی داشته باشند.

به هر حال این مسئله چندان دور از ذهن نیست که اپل قصد دارد مدل بزرگتر گوشی هوشمند خود را نیز روانه بازار کند.سال گذشته عرضه گوشی هوشمند آیفون 5C نشان داد که شرکت اپل از گذاشتن گام‌های خود خارج از محدوده‌ای که از پیش تعریف کرده است ترسی ندارد. بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان نتیجه گرفت که حرکت اپل به سمت تولید فبلت می‌تواند گام بعدی این شرکت بزرگ الکترونیکی باشد.





      
طنز
یکشنبه 92/10/15 | جواد وکیلی

هم آقای علی صادقی و هم مجری خبر برای ما بسیار محترم می باشد.



 





      

ایام رحلت پیامبر اکرم صلی ا... علیه و آله  و شهادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیه السلام و امام رئوف ، امام رضا علیه السلام تسلیت باد





      

صبح زیبای النگدره در روز جمعه با دوستان و اراذل اوباش

 





      

السلام علیک یا مظلوم یا ابا عبدالله الحسین...





      

یادش به خیر تیبای من ....آهوی ایرانی ..زیبای ایرانی...کجا رفتی؟

 


 





      

وانت پراید ، معجزه قرن شرکت سایپا به دست توانمند حلبی سازان این شرکت افتتاح و تولید شد....احسنت بر شما

چند تا عکس گذاشتم خودتون مقایسه کنید که انصافا" پراید سایپا نسبت به دودج آمریکا بهتر نیست؟!! حدود 400 کیلو بار حمل می کنه در حالیکه دودج فقط یک تریلی با 3 تراکتور میکشه!!!

 

 





      

سایت شرکت ما راه اندازی شد

برای دیدن وب سایت و محصولات(تبلت ، لپ تاپ ، تلفن همراه ، خانه هوشمند و ...) به سایت شرکت فنی و مهندسی فناوری سبز هوشمند به آدرس زیر سر بزنید..

www.gorgansmart.ir

لینک به سایت


 





      

پرداخت یارانه نقدی حذف و بن کالا جایگزین  می شود.

 





      
<      1   2   3   4   5   >>   >