سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

تحویل خودرو ثبت نامی پس از 28 سال


 شهروند گچسارانی پس از 28 سال انتظار ، وانت پیکانی را که سال 64 ثبت نام کرده بود در مراسمی از مدیرعامل ایران خودرو تحویل گرفت.

مدیرعامل ایران خودرو با ابراز تاسف از تاخیر در تحویل خودرو به این شهروند گچسارانی گفت: پس از بررسی اسناد و مدارک، از ایشان برای تحویل خودرو دعوت کردیم و خودرو مورد نظر امروز تحویل داده شد.

هاشم یکه زارع توجه به خواست مشتریان را وظیفه تولید کنندگان دانست و افزود: درصورتی که خواسته ای درست و مستند باشد وظیفه خود می دانیم که حقوق مشتریان را پرداخت کنیم.

به گفته وی ، آقای فلاحت زاده سال 1364 مبلغ 60 هزارتومان برای خرید یک دستگاه وانت پیکان به حساب ایران خودرو واریز کرده بود که قیمت این خودرو امروز حدود 12 میلیون تومان است.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت تنها با دریافت هزینه آبشن های جدید مانند ترمز ای بی اس و برخی تجهیزات اضافی و با احتساب 60 هزارتومانی که  سال 64 واریز شده بود مجموعا 2 میلیون و 560 هزار تومان از ایشان دریافت کرده است.

فلاحت زاده فرزند صاحب این خودرو که برای تحویل ان به ایران خودرو آمد درباره علت این همه تاخیر در تحویل خودرو گفت: سال 64 پدرم برای خرید یک دستگاه وانت پیکان نام نویسی کرد اما مدتی بعد وهنگام تحویل خودرو داماد ما شهید شد و نتوانستیم در وقتی که برای دریافت خودرو اعلام شده بود مراجعه کنیم و مدتی بعد که مراجعه کردیم گفتند  تحویل خودرو براساس حروف الفبا است و به همین علت ماشین را به ما ندادند و پیگیری ها نیز بی نتیجه ماند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی درباره احساسش از اینکه بعد از 28 سال پیگیریهایشان به نتیجه رسیده است و موفق به دریافت این خودرو شده اند گفت : اینکه بعد از 28 سال خودرو را تحویل گرفتیم خوشحالیم ولی مشکل ما را باید 28 سال قبل حل می کردند که متاسفانه اینگونه نشد.






      

برش 1 دقیقه‌ از اینترنت/ 2 میلیون سرچ فقط در گوگل انجام می‌شود

 

*فیس‌بوک*

دو میلیون و 460 هزار پست ارسال، 1.8 میلیون لایک روانه و 350 گیگابایت داده در هر دقیقه بابت فعالیت کاربران فیس‌بوک در اینترنت ذخیره می‌شود.

*یوتیوب*

72 ساعت ویدئو از طریق این شبکه بر روی اینترنت بارگذاری می‌شود.

*گوگل*

دو میلیون سرچ در یک دقیقه

*اسپوتیفای*

14 آهنگ جدید به فضای اینترنتی می‌افزاید.

*دامنه*

70 دامنه جدید ثبت می‌شود.

*اپل*

دانلود 15 هزار آهنگ از آی‌تیونز 

*وردپرس*

347 پست جدیدی توسط کاربران ارسال می‌شود.

*وب‌سایت*

571 سایت جدید خلق می‌شود.

*وال‌مارت*

17 هزار تراکنش مالی انجام می‌دهد.

*تامبلر*

بارگذاری 20 هزار عکس جدید در این سرویس

*ایمیل*

ارسال 204 میلیون ایمیل

*اینستگرام*

تولید سه هزار و 600 عکس جدید

*پینترست*

یازده هزار کاربر فعال

*لینکداین*

انجام یازده هزار جست‌وجوی حرفه‌ای

*آمازون*

فروش 83 هزار دلاری

*اسنپ‌چت*

اشتراک 104 هزار عکس

*توئیتر*

ارسال 278 هزار توئیت

*فلیکر*

مشاهده 20 میلیون عکس در این سرویس

*اسکایپ*

برقراری 1.4 میلیون ارتباط تصویری

تجمیع اعداد و ارقام ارائه شده، می‌تواند تصور بزرگی فضای مجازی را حتی شده برای یک دقیقه، سهل‌تر کند.





      

این سند معتبر با مشخصات تا حدودی فیلتر شده به نظرتون مال کدام خودرو هست؟؟!!!


..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

درست حدس زدید...

.

.

.

.

فراری سوپر اسپرت ایتالیا مدل 458


فراری 458 ایتالیا محصول اسپرتی با یک موتور 4500 سی‌سی هشت سیلندر Vشکل است که قدرت آن 562 اسب‌بخار می‌شود.با جعبه‌دنده‌ای 7 سرعته می‌تواند صفر تا 100 را در 3.4 ثانیه طی کنید و بعد از آن به سرعت نهایی 325 کیلومتر در ساعت برسد.بد نیست بدانید مصرف سوخت این فراری 13.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.



شماره VIN خودرو را به 30005151 ارسال کنید!!! هیچ جریمه ای تا این تاریخ نداره!!!





      

اینم از دوچرخه ای که دیروز برای پسرم رضا خریدم ..پیشاپیش به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و تولد پسرم 2 ماه دیگه...





      
بدون شرح
دوشنبه 92/6/18 | جواد وکیلی

ببین دولت قبل از انقلاب چه درک و فهم و شعور و دلسوزی و مقابله با تورم و حفظ اقتصاد و فکر مردم و ...داشته

البته دولت بعد از انقلاب هم همین بوده و لی بعضی ها و بعضی زمانها به همه چیز گند زده رفته.....الان سایپا و ایران خودرو و خود دولت جرات و عرضه و توانائی دارن قیمت خودرو را به سال 90 برگردانند!!!!


 





      

اگه گفتی تصویر زیر 12 نفر هستن یا 13 نفر؟؟!!چند لحظه صبر کن





      

عکسی از دوره خانه های هوشمند که هفته پیش تهران رفته بودم...


 





      

یادش به خیر پیکان ... ارباب حلقه ها و ماشین ها...بهتر از پراید و پژو...





      
عکس
شنبه 92/6/2 | جواد وکیلی

طبیعت مناطق غریب آباد و روستای گنو و حاشیه امام زاده پیر


 





      

شهید گمنامی که 27سال قبل به اشتباه به نام جعفر زمردیان در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده بود، شناسایی شد.

 

 


به گزارش افکارنیوز، شهید «ایرج خرم‌جاه». این نام جوانی است که 27سال پیش در دی ماه 1365 در مرحله اول عملیات کربلای 5 به شهادت رسید اما با هویت «جعفر زمردیان» به خاک سپرده شد. جوانی که بعد از آزادی اسرای ایرانی در عراق، به جمع شهدای گمنام پیوست و تا پیش از انتشار تنها عکس‌ به جا مانده از او، کسی نام و نشانش را نمی دانست.


در ماه رمضان امسال آزاده ای به نام جعفر زمردیان مهمان برنامه ماه عسل بود که به «شهید اشتباهی» معروف شد. او که در عملیات کربلای4 در سال 1365 توسط نیروهای عراقی اسیر شده بود، یک سال بعد با پیدا شدن پیکر شهید گمنامی که شباهت بسیار زیادی به زمردیان داشت در لیست شهدای این عملیات قرار گرفت اما سال ها بعد همراه با گروه آزادگان به کشور بازگشت تا هویت شهید به خاک سپرده شده به جای زمردیان در گلزار شهدای همدان تبدیل به معما شود.

در برنامه ماه عسل امسال با نمایش تنها عکس به جا مانده از شهیدی که به جای زمردیان به خاک سپرده شده بود، از بینندگان خواسته شد تا چهره او را شناسایی کنند و حالا بعد از یک ماه، خبرگزاری ایسنا از مشخص شدن هویت این شهید خبر داده است. بر اساس این خبر، شهید ایرج خرم‌جاه که از غواصان لشکر 10 سیدالشهدا بود در روز بیست و هفتم دی‌ماه 1365 و در سن 14سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است. این شهید در سال 1351 در روستای «سیبستان» منطقه سیف‌آباد استان البرز متولد شده و در حال حاضر خانواده او شناسایی شده اند.

قرار است مراسم گرامی‌داشت این شهید و تعویض سنگ مزار او روز پنجشنبه این هفته با حضور مادر شهید خرم‌جاه و مسئولان استان همدان انجام شود.





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >