سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

رفتیم روستای سراج محله با ارداذل و اوباش و تا تونستیم پسته خوردیم ...اینم عکسش





      

قرص پستامینوفن هم رسید؟؟!!





      
یازهرا
یکشنبه 92/1/25 | جواد وکیلی

سلام بر تو ای صدیقه طاهره مظلومه شهیده ..سرور زنان دو عالم و بهشتی

لعنت و عذاب و آتش خدا بر دستانی که حریمت را شکستند ... هر شخصی که بود .... خلیفه یا جانشین یا پیروانش یا ...

 





      

پسر خوش تیپ بابا... بزنم به تخته ..

 





      

دوربین عکاسی حرفه‌ای H4D200MS شرکت هاسلبلاد با کیفیت 200 مگاپیکسل

آرزوی بسیاری از عکاسان که بالا بودن مگاپیکسل دوربین برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، با عرضه دوربین حرفه‌ای H4D200MS شرکت هاسلبلاد که وضوح و کیفیت تصویر در آن 200 مگاپیکسل است، می تواند به حقیقت بپیوندد.

 برای بیشتر افراد مهم ترین ویژگی دوربین های دیجیتال میزان وضوح تصویر و یا مگاپیکسل تصاویری است که دوربین به ثبت می رساند: هرچه مگاپیکسل دوربین بیشتر باشد، تصویر واضح تری به ثبت خواهد رسید.

به طور قطع کیفیت قطعات نوری دوربین در وضوح تصویر نقش اساسی به عهده دارند اما از نظر رقمی، هرچه تعداد مگاپیکسل بالاتر برود به این معنی است که کیفیت تصویر بالاتر است.

این همان دلیلی است که عکاسان حرفه ای و آماتور فراوانی را برای به دست آوردن جدید ترین دوربین شرکت هاسلبلاد، H4D200Ms مشتاق کرده است، دوربینی که وضوح و تفکیک پذیری تصویر در آن به 200 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است و قیمت آن نیز به راحتی می تواند موجب ایست قلبی شود: 45 هزار دلار!

این دوربین از فناوری مختص شرکت هاسلبلاد، Piezo Frame Module بهره برده است و با استفاده از آن می تواند به صورت همزمان 6 فریم عکس را به ثبت رسانده و با ترکیب این 6 تصویر با یکدیگر، تصویری واحد با وضوحی شکفت انگیز ارائه کند.

شرکت هاسلبلاد اعلام کرده این دوربین ویژه عکاسی در استدیو که در آن به وضوح بسیار بالای تصویری نیاز است، ساخته شده تا عکاس بتواند به ریزترین جزئیات و طبیعی ترین رنگها دسترسی پیدا کند. عکاسی از خودروها، جواهرات، آثار هنری، و دیگر محصولات ارزشمند در تخصص ویژه این دوربین جدید است.

 از جمله دیگر ویژگی های این دوربین می توان به توانایی آن در عکاسی چند فریمی، تصحیح لنز دیجیتال و Ultra Focus اشاره کرد.

 

برای دیدن سایت شرکت سازنده کلیک نمائید.





      

معرفی دو دوربین از خانواده COOLPIX شرکت Nikon

شرکت Nikon از دو دوربین خود که یکی مخصوص خانواده ها و دیگری مخصوص عکس برداری اکشن است، رو نمایی کرد. مدل خانوادگی COOLPIX S31 می تواند در مقابل افتادن بر روی زمین یا استخر آب توسط کودک بازیگوش شما جان سالم به در ببرد. مدل سر سخت تر COOLPIX AW110، هم در مقابل افتادن از ارتفاع دو متری مقاوم است و هم می تواند در عمق 18 متری آب به حیات خود ادامه بدهد. COOLPIX AW110 مخصوص خانواده هایی می باشد که کودکان آن ها علاقه به عکس برداری با دوربین والدین را دارند ولی با یک دوربین ساده و معمولی راضی نمی شوند.

این مدل با وجود سادگی سرسخت هم می باشد. مقاومت در مقابل گرد و خاک، سقوط  از ارتفاع 1?2 متری و عمق آب تا 5 متر از ویژگی های این محصول می باشد. برای این که همه افراد خانواده بتوانند با این محصول کار بکنند، رابط کاربری آن ساده طراحی شده. اگر هنوز هم شک دارید که این محصول برای کاربران جوان ساخته شده، جالب است بدانید که پخش تصاویر گرفته شده به همراه اجرای موزیک و افکت های گوناگون است. S31 در رنگ های سفید، آبی، صورتی، قهوه ای و زرد موجود است. از دید فنی این دوربین مجهز به سنسور 10?1 مگا پیکسل CCD و سه درجه بزرگ نمایی اوپتیکال می باشد.

فیلم برداری آن با فرمت 720p می باشد و نمایشگر 2?7 اینچی آن 230000 نقطه دارد. مدل Nikon COOLPIX AW110 که از خانواده دوربین های اکشن می باشد برای همراهی شما در کوه نوردی، موج سواری و یا اسکی ساخته شده است. این مدل در دمای منفی ده درجه مقاوم است. AW110 دارای لنز 16 مگا پیکسل CMOS می باشد، 5 درجه بزرگ نمایی اوپتیکال دارد. سیستم ضد لرزش و اتو فوکوس این دوربین برای صحنه های در حال حرکت بهینه شده است. فیلم برداری نیز با کیفیت Full HD و به صورت30 فریم بر ثانیه انجام می شود. این مدل در رنگ استتار نظامی، آبی، سیاه و نارنجی عرضه می شود. نمایشگر 3 اینچی آن دارای 614000 نقطه و از جنس OLED می باشد. GPS به دوربین امکان ذخیره طول و عرض جغرافیایی تصاویر گرفته شده را می دهد. قطب نمای الکترونیکی را نیز به موارد قبلی اضافه کنید. داشتن وایفای به این دوربین امکان یک پارچه شدن با اسمارت فون های اندرویدی یا iOS را می دهد. مدل AW110 با قیمت 350 دلار و مدل S31 با قیمت 120 دلار به فروش خواهند رسید.

 





      

خودکار های آینده غلط های شما را گوشزد خواهند کرد

آیا شما آرزوی داشتن خودکاری را که هنگام نوشتن اشتباه املایی با لرزیدن شما را مطلع می کند، ندارید؟ Lernstift وسیله ی جالب و جدید برای نگارش است که می تواند غلط های املایی را شناسایی کند یا به قسمت هایی که خوانا نیستند اشاره کند و موقعی که اشتباهی در گرامر وجود دارد با یک صدای هشدار آرام شما را مطلع کند. برای هر شخص عادی که فقط از یک خودکار برای نوشتن یادداشت های مختصر استفاده می کند، مثل نوشتن یک لیست خرید مغازه خوار و بار فروشی که پر از غلط های املایی است، Lernstift می تواند یک کابوس بزرگ باشد. به هر حال، این مداد می تواند انقلابی در روش های آموزش نوشتن به کودکان با همان قلم و کاغذ باشد. از آنجایی که آموزش در عصر فوق مدرن امروزی با دسترسی سریع به اطلاعات، روز به روز بیشتر به خود افراد واگذار می شود،


Lernstift خبر از آمدن مجموعه ای از ابزارهای جدید را می دهد، مانند تلفن های همراه هوشمند، تا کمکی به یادگیری باشد بدون آنکه فشاری از طرف شخصی دیگر بر شخص یادگیرنده تحمیل شود. Lernstift به شما در یادگیری نوشتن به صورت اولا خوانا و روان و ثانیا صحیح کمک می کند. در حالت زیبانویسی (Calligraphy mode) هنگامی که یک حرف اشتباه یا غیرخوانا نوشته شود، خودکار یک بار می لرزد، اما در حالت درست نویسی (modeOrthography  ) خودکار یک بار برای کلمه ی اشتباه نوشته شده و دوبار برای اشاره به خطاهای گرامری در جمله می لرزد. این خودکار جادویی هنوز در مراحل ابتدایی تولید و توسعه است، با وجود این که تکنولوژی آن قابل توجه است، بیشتر عملکرد آن وابسته به قابلیتهای سنسور حرکتی آن می باشد. Lernstift با شناسایی خطاهای نگارشی به طور ساده شروع به کار کرد، اما امید است که ویژگیهای دیگری از قبیل تشخیص فشار وارد شده به قلم و یا رابط اتصال به شبکه و کامپیوترهای خانگی و سایر وسایل به آن افزوده شود تا بتواند به عنوان ابزاری برای توسعه نرم افزار نیز استفاده شود. Lernstift همراه با یک گوشی هوشمند به طور تخمینی ارزشی در حدود 150 الی 200 دلار دارد.
در حال حاضر شرکت امکان پیش خرید یا سرمایه گذاری را فراهم کرده است، به صورتی که شما سهامدار شرکت می شوید و یک خودکار تا سال 2013 دریافت می کنید.





      
13 به در
چهارشنبه 92/1/14 | جواد وکیلی

عکس های روز 13 به در ( یا همان طبیعت)






      
نوروز 92
چهارشنبه 92/1/7 | جواد وکیلی

عکس های سال تحویل و دید و بازدید نوروز 92


 





      

من و رضا و نازنین





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >